380 44 333 44 13
Наша компанія забезпечує правовий захист кожної фізичної та юридичної особи і надає повний комплекс юридичних послуг в Києві та по всій Україні.

Ліквідація за рішенням власників

Наші юристи візьмуть на себе обов'язки з проведення всіх етапів ліквідації юридичної особи - від збору документів до повного виключення компанії з бази даних ЄДР, позбавивши Вас від проблем як в процесі закриття компанії, так і в майбутньому.

Безкоштовна консультація

Припинення діяльності юридичної особи, що називається ліквідацією, може бути здійснено в силу різних причин. Це може бути вимога безпосередньо власників компанії, кредиторів або інших осіб... Читати далі

Порядок дій
1

Підготовка документів.

2

Організація зустрічі у нотаріуса.

3

Проведення змін в ЄДРПОУ.

4

Супровід перевірки контролюючими органами.

5

Здача статутних документів і звітності до архіву.

6

Проведення змін в ЄДРПОУ – виключення з бази ЄДР.

Перелік документів
  • Статут.
  • Виписка.
  • Паспорт громадянина України в оригіналі.
  • Ідентифікаційний код..
  • Повна інформація про членів майбутньої ліквідаційної комісії.
  • Печатка.
  • У разі, якщо є юридична особа засновник, від нього:
    – Виписка
    – Статут
    – Печатка
    – Протокол, наказ про призначення директора
Ціни
Ліквідація за рішенням власників

Офіційний спосіб ліквідації підприємства в Києві та інших містах України вважається більш складним і трудомістким. Передбачений для позначення цього процесу термін «ліквідація юридичної особи» має на увазі повне припинення функціонування організації, виключення його з реєстрів, зняття з обліку фіскальної службі і фондах соціального страхування.

  • внесемо до реєстру запис про початок ліквідації
  • отримаємо довідку про відсутність заборгованості
  • здамо документи до архіву
  • виключимо з реєстру ЄДР
від 12 000 грн.
Офіційне і повне закриття підприємства
Замовити послугу
Контакти

01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, б.25

Форма зворотного зв'язку
Консультації надаються безкоштовно
(⇑)

Ліквідаційна процедура підприємства відбувається також за рішенням суду, в зв’язку із закінченням терміну, передбаченим раніше під час відкриття, або ж у разі, якщо організація досягла своєї мети. У будь-якому випадку закриття ТОВ висуває вимоги щодо паралельного припинення своїх прав і обов’язків без їх переходу до інших осіб, незалежно від того, ким таке рішення було прийнято.

Вимоги, що висуваються законодавством

Варто зазначити, що процедура ліквідації юридичної особи згідно з рішенням власників однаково стосується практично всіх компаній, незалежно від їх системи оподаткування. У зв’язку з цим всім учасникам компанії пропонуються наступні вимоги:

  • повідомити письмово про прийняте ліквідаційне вирішення спеціальні органи, яким надано повноваження щодо внесення необхідних даних до державного єдиного реєстру;
  • своєчасно вирішити всі проблеми з кредиторами;
  • провести процедуру узгодження з вищезазначеним органом з приводу рішення створення особливої ​​ліквідаційної комісії;
  • визначити порядок та терміни для здійснення процесу ліквідації юридичної особи.

При цьому варто врахувати, що перерахований ліквідаційний порядок стосується в першу чергу середньостатистичного товариства з обмеженою відповідальністю. Якщо виникає вимога ліквідувати організацію іншої правової форми, то в цьому випадку будуть присутні дещо інші особливості і вимоги з приводу проведення процедури.

Покрокова інструкція ліквідації юридичної особи: вимоги, що висуваються законом

Загальноприйнятий ліквідаційний процес, що забезпечує закриття підприємств, передбачає бездоганне виконання правил закону і врахування інтересів кредиторів. Для того щоб результат процедури не викликав ніяких нарікань з боку фінансових і юридичних органів, учасникам компанії слід дотримуватися наступного розпорядку:

  1. Етап – Збір відповідного пакета документів, необхідних для подання державному реєстратору, до переліку яких входить:
  • оригінал або копія рішення засновників про закриття підприємства (нотаріально завірена);
  • довіреність, оформлена на представника, якому дається юридичне право подавати документи;
  • паспорт громадянина держави.

Дуже важливо, що при призначенні ліквідаційної комісії (ліквідатора) потрібно визначити її повноваження, порядок прийняття рішень та терміни пред’явлення кредиторами своїх претензій (не менше 2 місяців і не більше 6 місяців з моменту внесення запису про стан припинення до Реєстру).

2. Етап – Якщо компанія має співробітників, які будуть звільнені, то необхідно провести цю процедуру в порядку, встановленому законодавством України.

3. Проходження перевірок у фіскальній службі. Для цього потрібно повідомити про ліквідацію конкретної юридичної особи представникам даної служби, а також узгодити з ними терміни здійснення перевірок. Разом з тим, звертатися до них необхідно з набором наступних документів:

  • заява від імені платника податків у вигляді загальноприйнятої форми 8-ОПП;
  • довідка за формою 4-ОПП (якщо є);
  • копія документа, що підтверджує прийняте рішення про ліквідацію;
  • копію документа про ліквідаційну комісію.

Порядок зняття з обліку при ліквідації у фіскальній службі прописаний у Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом МФУ № 1588 від 09.12.2011 р.

4. Проходження перевірок в Пенсійному фонді: основні вимоги

До цього органу окрема подача будь-яких документів не потрібна, оскільки вся необхідна їм інформація приходить з Держреєстру електронною поштою. Заявник повинен тільки звернутися до свого інспектора в ПФ з тим, щоб узгодити час і порядок проведення перевірок. Як правило, ПФУ проводять ревізію протягом 10 днів з дня надходження потрібних їм відомостей. В результаті співробітники пенсійного фонду видають довідку про відсутність боргів за вимогою компанії.

5. Закриття всіх банківських рахунків організації, за винятком одного, в гривнях, який необхідний для участі в ліквідаційному процесі. Крім того, слід закрити філії та представництва юридичної особи, якщо такі є.

6. Проведення інвентаризації та оцінювання майна компанії, передбачене спеціальним Положенням.
7. У разі необхідності проводиться стягнення дебіторських заборгованостей, при цьому частки компанії в інших громадських організаціях також необхідно виділити, оцінити і реалізувати.
8. Складання проміжного балансу, який необхідно зафіксувати на загальних зборах учасників компанії. В цей документ входять і вимоги кредиторів, які є підтвердженими комісією з ліквідації.
9. Розрахунки з кредиторами, які проходять в спеціальній черговості, відповідно до ГК України.
10. При недостатній кількості коштів для розрахунку з кредиторами необхідно приступити до розпродажу наявного майна, що було інвентаризовано. При малій кількості всіх активів юридичної особи для погашення боргів перед кредиторами слід прийняти рішення з приводу звернення до господарського суду для відкриття процедури банкрутства. В цьому випадку ліквідаційний процес регулюється Законом «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»
11. Складання акту комісії з ліквідаційним балансом, який підписують усі засновники.
12. Закриття останнього поточного рахунку в банку.
13. Зняття компанії з обліку в органах фіскальної і пенсійної служби, а також у фонді соцстрахування, яке відбувається автоматично в разі виконання всіх попередніх пунктів.
14. У разі залишків активів проводиться розрахунок з учасниками товариства.
15. Проведення процедури знищення печатки, яка передбачає отримання квитанції зі зразком відбитку.
16. Передача документів тривалого зберігання до архівної установи.
17. Організація запису до Держреєстру про ліквідацію підприємства.

Империум Люкс: якісна юридична допомога для всіх

Як показує практика, найбільші складності при закритті підприємства за рішенням засновників виникають в процесі проведення перевірок податківцями. Особливо це стосується термінів і встановлення дати перевірок. Відомі випадки, коли підприємці перебували в очікуванні більше року. Саме тому велику увагу потрібно приділити потенційній кандидатурі ліквідатора. Варто відзначити, що далеко не кожен представник юридичної сфери зможе гарантувати якісну участь в такому довгому періоді. Крім того, паперова тяганина зі збору та подачі документів віднімає надзвичайно багато часу і зусиль.

Ми пропонуємо залишити всі турботи професіоналам юридичної компанії «Імперіум Люкс». Фахівці нашої компанії:

  • нададуть кваліфіковані консультації з цього питання;
  • професійно підготують всі необхідні документи;
  • допоможуть в правовому вирішенні питань, пов’язаних з кредиторами;
  • забезпечать зняття з обліку в податковому та пенсійному фондах;
  • гарантують допомогу при внесенні запису до ЄДР.

При проведенні безпосередньої ліквідації компанії наші співробітники забезпечують постійний супровід на будь-якому етапі процедури. Всі юристи компанії мають вищу освіту і добре знають всі нюанси теоретичної сторони питання. Ми володіємо великою практикою спілкування з особами, що представляють співробітників державних органів, кредиторів та інших, що є важливим акцентом при вирішенні проблем з ліквідації підприємств.
Варто відзначити, що цінове питання даної послуги багато в чому залежить від діяльності організації, її оборотів, кількості кредиторів, а також наявності або відсутності боржників. Тому вартість послуги завжди визначається індивідуально. За більш детальною інформацією наші клієнти – представники юридичних осіб можуть звернутися до менеджерів нашої компанії, які завжди готові вирішити всі проблеми в короткі терміни.