380 44 333 44 13
Наша компанія забезпечує правовий захист кожної фізичної та юридичної особи і надає повний комплекс юридичних послуг в Києві та по всій Україні.

Реєстрація благодійного фонду

Незважаючи на те, що процедура оформлення благодійного фонду не відрізняється особливою складністю, все ж вона вимагає ретельності і максимальної уваги від людини. Найчастіше один неправильно оформлений «папірець» може призвести до сумного результату, коли заявнику доводиться витрачати багато часу на збір повного пакету документації.

Безкоштовна консультація

Питання з приводу відкриття благодійного фонду, досить часто виникає на просторах Інтернету серед... Читати далі

Порядок дій
1

Підібрати унікальну назву організації.

2

Визначитись з цілями зі сфери благодійної діяльності.

3

Обрати вид діяльності (згідно з КВЕД-2010).

4

Визначитись з юридичною адресою.

5

Визначитись з керівником організації.

6

Вибрати банк для відкриття рахунку.

7

Вирішити, чи буде використовуватися в діяльності печатка.

8

Підготувати та подати пакет документів для реєстрації.

9

Отримати Виписку та Опис.

10

Підготувати та подати пакет документів для отримання статусу неприбутковості.

11

Відкрити банківський рахунок.

12

Отримати електронний ключ цифрового підпису в центрі сертифікації ключів.

Перелік документів
  • Паспорт громадянина України в оригіналі.
  • Ідентифікаційний код.
  • У разі якщо юридична особа засновник:
    – Виписка
    – Статут
    – Печатка
    – Протокол, наказ про призначення керівника.
  • Нотаріальна Довіреність (якщо засновник є фізичною особою).
  • Якщо засновник або керівник – іноземець, тоді від нього будуть потрібні Ппаспорт, перекладений на українську мову, завірений нотаріально и ИПН (ідентифікаційний код), отриманий в Україні.
  • При відкритті рахунку в банку, директору – іноземцю потрібно мати документ, який свідчить про наявність дозволу на проживання, а також дозвіл на офіційне працевлаштування в Україні.
Ціни
Пакет «БЮДЖЕТ»

Швидка реєстрація Благодійного фонду в органах державної реєстрації (внесення до Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань) та отримання печатки.

Пакет містить...
  • відкриття БФ
  • всього за 24 години
  • реєстрація фонду в ЄДР
  • присвоєння коду ЄДРПОУ
  • виготовлення печатки
2600 грн.
Реєстрація БФ з отриманням реєстраційних та статутних документів
Замовити послугу
Пакет «СТАНДАРТ»

Швидка реєстрація Благодійного фонду в органах державної реєстрації (внесення до Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань) з отриманням печатки та внесення до реєстру неприбуткових організацій.

Пакет містить...
  • включений пакет «БЮДЖЕТ»
  • внесення до реєстру неприбуткових організацій
3500 грн.
Реєстрація БФ, готового до повноцінної благодійної діяльності
Замовити послугу
Контакти

01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, б.25

Форма зворотного зв'язку
Консультації надаються безкоштовно
(⇑)

… учасників різних волонтерських напрямків. Світ не без добрих людей, тому прагнення надавати підтримку нужденним людям – справа благородна і потрібна, особливо в реаліях сучасного життя.

Примітно, що такі душевні пориви досить часто об’єднують абсолютно різних людей. Як правило, надати допомогу тому, кому це дуже потрібно, намагаються як акули бізнесу, так і звичайні громадяни зі середніми доходами. І як показує практика, здійснювати такі дії набагато простіше і зручніше, якщо є благодійний фонд. Як він створюється і які нюанси при цьому потрібно враховувати – саме про це і піде мова далі.

Як створити благодійний фонд – з чого потрібно починати?

Перш за все, необхідно засвоїти, що благодійність не має ніякого відношення до меценатства. Існує помилкова думка, що таку організацію створюють тільки для того, щоб отримати можливість просто роздавати гроші тим, кому вони потрібні. Насправді благодійний фонд – це своєрідна система, що складається з різних дій і процесів, які працюють в унісон. Соціальна та інша допомога тут виявляється абсолютно безоплатно. При цьому треба засвоїти одне з найважливіших правил: фонд не має права отримувати будь-яку вигоду для себе. Організація створюється тільки для того, щоб забезпечити допомогу нужденним, а прибуток і його розподіл між засновниками повністю виключається в даному випадку. Люди, які намагаються заробити на чужому горі, повинні знати про кримінальну відповідальність за такі діяння.

Не варто також думати, що благодійність – це можливість отримання дармових коштів. Функціонування таких організацій строго контролюється державою. Тому різні махінації з коштами, а також майном просто не мають права бути, оскільки такі дії загрожують втратою довіри і репутації. Більш того – це дійсно прямий шлях до ліквідації самого себе як досвідченого і чесного бізнесмена.

Приступаючи до процесу організації благодійного фонду, слід продумати шляхи майбутньої діяльності. При цьому потрібно чітко розуміти, для кого саме він створюється, з яким видом допомоги і для якої категорії населення буде працювати. Найкраще вибрати вузькоспеціалізовану спрямованість, так як «розпилятися» в цій справі немає ніякого сенсу. В іншому випадку бізнесменові загрожує довга і нудна робота з бухгалтерією по складанню суворої звітності використаних коштів. Найбільш затребувана допомога найчастіше буває при боротьбі з конкретною хворобою цілої групи людей, людям похилого віку, переселенцям або дітям без батьківської опіки. Також потребують підтримки притулки для тварин, що опинилися на вулиці з вини недбалих господарів. Ці та багато інших напрямків можуть бути обрані в якості основних при організації фонду благодійності.

Далі настає час практичних дій. Відповідно до вибраного напрямком діяльності бажано підібрати назву для своєї організації. Воно повинно бути обов’язково унікальним і оригінальним, з тим, щоб в подальшому не виникало плутанини і нерозуміння в роботі. Після цього потрібно займатися розробкою і оформленням статуту фонду. Цей крок надзвичайно важливий, оскільки чітко викладені правила діяльності сприятимуть плідній роботі і вдалого пошуку інвесторів.

У статуті вказується назва майбутньої організації, а також чітко формулюється сфера спрямованості майбутньої роботи. Також обов’язково потрібно визначити порядок затвердження, обрання або призначення членів управління. У тому числі визначається і порядок, згідно з яким зможуть вноситися зміни в установчу документацію. Неодмінно згадуються джерела доходів і інша важлива інформація. Варто відзначити, що неправильно складений статут може спровокувати відмову в прийомі документів для реєстрації благодійного фонду. Максимально докладно дізнатися про його складові вам допоможуть фахівці, що професійно займаються реєструючим процесом.

Набір кваліфікованих співробітників – подальший етап процесу. Для власника благодійного фонду дуже важливо підібрати команду професіоналів, що відрізняються активною життєвою позицією. Вони повинні бути комунікабельні та відмінно розбиратися в людях. На жаль, досить часто фонди, що пропонують допомогу, привертають до себе не тільки нужденних, а й аферистів.

Наступним кроком стане створення інтернет-ресурсу та маркетингової лінії компанії – для того щоб можна було працювати більш оперативно і завжди бути в курсі останніх подій. Крім того, слід обов’язково займатися роботою з пошуку благодійників. Слід зазначити, що приступати до створення самого фонду потрібно тільки після того, як ви вже отримаєте потенційну підтримку від певної кількості меценатів, грантодавців та інших помічників. В іншому випадку ваші перші кроки без потрібного сприяння будуть приречені на провал. Як невелику рекомендацію можна відзначити наступне. Роботу над реалізацією запланованих проектів потрібно починати відразу ж після реєстрації фонду. Таким чином ви дасте зрозуміти перевіряючим органам, що ваш фонд дійсно займається благодійністю, а не створений для відмивання грошей.

Реєстрація благодійного фонду: які документи для цього потрібні?

Згідно із законодавством України, компанія, що надає допомогу людям, відноситься до недержавних організацій, які створюються для здійснення благодійної діяльності відповідно до інтересів суспільства або ж певної категорії громадян.

Право на створення такого фонду мають всі жителі України, особи без громадянства, а також іноземці, які досягли 18 років. Крім них, засновником може також стати і юридична особа; при цьому абсолютно не має значення, якою формою власності воно володіє. Однак в даному випадку слід було б сказати і про деякі винятки. Формувати благодійний фонд не наділені правами бюджетні підприємства комунальної та державної форм власності.

Разом з тим, реєстрація такої організації має цілий ряд переваг, про які варто було б сказати. По-перше, для відкриття фонду не потрібна наявність статутного капіталу. По-друге, ведення паперів та звітності в бухгалтерії максимально спрощено і не викликає ніяких труднощів навіть у бізнесменів-початківців. Такому розвитку подій в повній мірі сприяє загальноприйнятий статус фонду як неприбуткової організації. По-третє, для успішного ведення справ на законних підставах абсолютно не потрібно оформляти свідоцтво про єдиний податок.

Оформлення нової організації здійснюється за допомогою державного реєстратора. Процес відбувається на території, де вона безпосередньо перебуває. Що ж стосується документальної частини підготовки до процесу реєстрації благодійного фонду, то для його відкриття одного правильно оформленого статуту явно недостатньо. Саме тому список документів, що надаються в даному випадку повинен виглядати так:

  • протокол, створений на підставі проведення зборів засновників майбутньої організації, де було оголошено про виникнення фонду;
  • заяву встановленого зразку, заповнена відповідно до встановленого порядку;
  • копії паспортів засновників для тих випадків, якщо такими є фізичні особи;
  • статут, про який було сказано вище, та інша документація, яка безпосередньо до нього відноситься.

Якщо засновником є ​​юридична особа іноземного походження, то від неї потрібні документи, що вказують на її реєстрацію в своїй країні. Наданий документ обов’язково повинен бути переведений на українську мову і нотаріально завірений. Людина, що подає підготовлений пакет документів, неодмінно пред’являє паспорт. Довіреній особі неодмінно знадобиться довіреність. Після прийняття всіх документів, у реєстратора є три дні для прийняття рішення. Воно може бути як позитивним, так і негативним. Притому відмова не означає неможливість відкриття фонду – швидше за все при зборі та оформленні документів були допущені деякі помилки. Після їх усунення людина має право звернутися до реєструючих органів повторно.

У чому суть проведення процесу оформлення благодійного фонду в Україні?

Даний тип благодійної компанії може створюватися одним або кількома засновниками. При цьому активи організації формуються за рахунок грошових коштів або майна, які надаються не тільки самими засновниками, а й іншими меценатами. Регулюється така діяльність Цивільним кодексом України, відповідним Законом «Про благодійну діяльність та благодійні організації», а також законодавством про державну реєстрацію.
Процес фіксації даної організації в держорганах передбачає наступний порядок дії:

  • проведення загальних зборів засновників, метою якого є оголошення про створення благодійного фонду, вибір керівного складу, оформлення установчих документів;
  • реєстрування компанії шляхом включення її в перелік єдиного реєстру;
  • постановка в реєстр неприбуткових організацій;
  • відкриття рахунків в банку, отримання печаток і штампів.

Наша своєчасна допомога – гарантія вашого успіху

Незважаючи на те, що процедура оформлення благодійного фонду не відрізняється особливою складністю, все ж вона вимагає ретельності і максимальної уваги від людини. Найчастіше один неправильно оформлений «папірець» може призвести до сумного результату, коли заявнику доводиться витрачати багато часу на збір повного пакету документації.

Уникнути всіх подібних проблем дозволить наша компанія – в тому випадку, якщо ви зважилися звернутися до нас за допомогою. Метушня з документами, необхідність стояти в чергах, а також трата вільного часу – всього цього вам вдасться уникнути при співпраці з нами. З вашого боку потрібно лише надання копії паспорта та ІПН коду нашого юриста. А підготовка і розгляд документації з урахуванням всіх нюансів, сама реєстрація, отримання виписки з ЄДР – все це знаходиться в компетенції наших співробітників і виконується зі 100% гарантією.
Звертайтеся до нас за підтримкою, з тим, щоб ви могли почати допомагати людям вже завтра.