380 44 333 44 13
Наша компанія забезпечує правовий захист кожної фізичної та юридичної особи і надає повний комплекс юридичних послуг в Києві та по всій Україні.

Реєстрація ФОП

Ми допоможемо кожному нашому клієнту успішно впоратися з процедурою реєстрації ФОП в Києві та інших містах України. Послуги реєстрації підприємства у нас включають повний спектр дій, спрямованих на те, щоб Ви могли працювати саме зараз.

Безкоштовна консультація

Деякі українці, які бажають організувати власний бізнес, вважають, що ФОП найбільш сприятлива форма для ведення підприємницької діяльності. При цьому варто відзначити, що причини такого вибору... Читати далі

Порядок дій
1

Обрати вид діяльності (згідно з КВЕД – 2010).

2

Визначитись з системою оподаткування.

3

Вибрати банк для відкриття рахунку.

4

Вирішити, чи буде використовуватися в діяльності печатка.

5

Підготувати та подати пакет документів для реєстрації.

6

Отримати Виписку та Опис.

7

Відкрити банківський рахунок.

8

Отримати електронний ключ цифрового підпису в центрі сертифікації ключів.

Перелік документів
  • При відкритті рахунку в банку іноземцю потрібно мати документ, який свідчить про наявність дозволу на проживання, а також дозвіл на офіційне працевлаштування в Україні.
Ціни
Пакет «БЮДЖЕТ»

Швидка реєстрація ФОП в органах державної реєстрації (внесення до Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань).

Пакет містить...
  • підбір КВЕД
  • підготовка документів
  • організація зустрічі з нотаріусом
  • реєстрація ФОП
1000 грн.
Реєстрація ФОП з отриманням реєстраційних документів
Замовити послугу
Пакет «СТАНДАРТ»

Швидка реєстрація ФОП в органах державної реєстрації (внесення до Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань) з отриманням печатки та постановкою на облік платника ПДВ / єдиного податку.

Пакет містить...
  • включений пакет «БЮДЖЕТ»
  • постановка на потрібну систему оподаткування
  • отримання витягу з реєстру в органах Фіскальної служби
2200 грн.
Реєстрація ФОП в ЄДР та податковій
Замовити послугу
Пакет «ЛЮКС»

Реєстрація ФОП в ЄДР з отриманням печатки та постановкою на облік платника ПДВ / єдиного податку. Також пакет включає отримання довідки Статистики, електронно-цифрових ключів і договору на відкриття банківського рахунку.

Пакет містить...
  • включений пакет «СТАНДАРТ»
  • отримання довідки із Статистики
  • відкриття банківського рахунку
  • отримання ключів ЕЦП
4000 грн.
Реєстрація ФОП, готового до повноцінного ведення господарської діяльності
Замовити послугу
Контакти

01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, б.25

Форма зворотного зв'язку
Консультації надаються безкоштовно
(⇑)

цілком зрозумілі. Як правило, такі суб’єкти підприємницької діяльності найчастіше сплачують єдиний податок і мають можливість не наймати працівників і бухгалтера. Окрім цього, вони самостійно надають необхідну від них документацію в податкові та інші контролюючі органи. В цілому, така форма ведення справ абсолютно нескладна і цілком доступна практично для всіх, оскільки ведення звітності та відповідальність в даному випадку набагато менші.

Реєстрація СПД в Києві: основні кроки

Одним із конституційних прав громадянина України є можливість здійснювати підприємницьку діяльність. Щоб цей процес відбувався з дотриманням всіх передбачених законів, необхідно зареєструвати ФОП.

Згідно з Цивільним кодексом нашої країни, отримати офіційні права на ведення справ може будь-яка дієздатна особа, яка досягла повноліття. Зареєструвати ФОП можливо і в шістнадцять років, проте в таких випадках необхідна нотаріальна згода батьків або опікунів. Окрім цього, громадянам інших країн також не забороняється відкрити свою справу в Україні. Єдиною умовою в такому випадку для дозволу на ведення підприємницької діяльності є перебування іноземця на території нашої країни на законних підставах.

Варто відзначити, що відкривати СПД українське законодавство дозволяє не завжди і не для всіх. Наприклад, заборонено суміщати свою основну роботу з особистим бізнесом певним категоріям держслужбовців. До них також відносяться і особи, що проходять військову службу, працівники органів прокуратури, СБУ, МВС, судових установ та інших урядових органів, а також особи, які перебувають під слідством або мають заборону суду.

Перш ніж приступити до самого процесу реєстрації, потрібно визначити для себе цілі і завдання своєї діяльності. Іншими словами, реєстрація ФОП обов’язково передбачає вибір виду діяльності з певного пункту державного класифікатора КВЕД. На даний момент в Україні діє Класифікатор – 2010 року. Саме він дає можливість точно визначити назву майбутньої діяльності бізнесмена. Для того щоб уникнути багатьох проблем у вигляді розбіжностей з ліцензією або патентом, бажано підібрати, крім основного, ще кілька найменувань зі списку.

Реєстрація підприємств в Києві та інших населених пунктах нашої країни відбувається в відповідному державному органі. Зазвичай він знаходиться при виконкомах міських рад у містах обласного значення або при районних державних адміністраціях за місцем проживання. Заздалегідь підготовлений пакет документів подається майбутнім бізнесменом особисто або довіреною особою. В такому разі, майбутній підприємець має обов’язково зробити нотаріальну довіреність для підтвердження повноважень довіреної особи. Крім того, документи для проведення реєстрації можна відправити поштою або електронним документом. Реєстрація ФОП в нашій країні через мережу Інтернет відбувається як на сайті iGov, що сприяє державним послугам, так і на сайті Міністерства юстиції, але слід розуміти, що такий спосіб через інтернет може затягнути процес реєстрації.

Але перш за все, разом з випискою з ЄДР, підприємцю потрібно оформити електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Відкриття СПД раніше передбачало відвідування Пенсійного фонду та податкової служби в обов’язковому порядку. Зараз ця процедура стала набагато простішою. З метою вдосконалення принципу «єдиного вікна» урядом були введені Закон № 4839 і Закон № 4834, які діють з 17.12.2012 р. Завдяки цьому в країні працює принцип «єдиного вікна», що полягає у введенні всього одного документа. У нашому випадку таким документом виступає виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а повідомлення податківців про постановку на облік скасовано і дане повідомлення відправляє вже реєстратор.

Разом з тим, підприємець повинен здійснити вибір системи оподаткування, а також зареєструвати книгу обліку доходів і витрат. Саме тому перед відвідуванням податкової він повинен вирішити, за якою системою буде здійснюватися сплата податкових відрахувань. Більшість фізичних осіб-підприємців в Україні працюють за спрощеною системою оподаткування, згідно з якою встановлюється щомісячна ставка єдиного податку разом з Єдиним соціальним внеском. У випадку, коли підприємець зупинив свій вибір на єдиному податку, йому необхідно обрати і відповідну групу платника єдиного податку. Після прийняття рішень, бізнесмен заповнює спеціальну форму заяви, в якій і зазначається обрана система оподаткування. Що стосується реєстрації книги, то для початку її потрібно прошити, пронумерувати і подати до ДПІ за основним місцем обліку підприємця. Придбати книгу можна в самій податковій службі. Книга подається разом з вищевказаною заявою. Безсумнівно, здійснення підприємницької діяльності передбачає подання звітності контролюючим органам. Встановлюючи спеціальну програму на свій електронний гаджет, можна значно полегшити цей процес, так як вся звітність з того моменту буде надаватися в зручній електронній формі. У такому випадку відпадає необхідність щомісяця ходити до податкової, і витрачати багато часу та нервів на подачу документів.

Перші кроки пройдені. Що далі?

Наступними кроками відкриття СПД є підготовка печатки і відкриття банківського рахунку. Сучасні закони дозволяють вести бізнес без наявності штампів або печаток. Проте, якщо в таких атрибутах все ж виникає необхідність, у бізнесмена є можливість замовити все необхідне в спеціалізованих компаніях. Наявність рахунків в банку також не є обов’язковою умовою. У разі необхідності проводити фінансові операції підприємцю потрібно просто відвідати банк. Спочатку слід знайти підходящу установу, яка мала б бездоганну репутацію. Потім треба подбати про підготовку документів. Деякі банки висувають додаткові умови до переліку і оформлення документації, тому про все це потрібно дізнатися заздалегідь. Як правило, оформлення всіх документів триває 1 – 2 години. При цьому варто дізнатися, чи сповіщає цей заклад податківців про відкриття нового рахунку. Згідно з діючими законами, це повинно входити в компетенцію будь-якого банку.

Реєстрація ФОП в Україні: що потрібно зібрати в пакет документів?

Процес фіксації нової фізособи – підприємця здійснюється в територіальних органах Міністерства юстиції. Він повинен проходити безкоштовно і відповідно до закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Щоб безпроблемно пройти всю процедуру оформлення, слід зібрати і подати:

  • Особливу картку-заяву.
    Її форма спеціально розроблена для цієї мети. Вона заповнюється друкованими літерами від руки особисто підприємцем або довіреною особою, або машинописним текстом.
  • ІПН підприємця.
  • Паспорт громадянина України.
  • Копія довіреності, посвідчена нотаріусом (цей документ подається тоді, коли всі дії для реєстрації фізичних осіб-підприємців доручаються третій особі).

Не варто також забувати і про те, що процес фіксації майбутнього підприємця передбачає подачу двох заяв. Одна з них безпосередньо стосується самої процедури реєстрації ФОП, а друга має свідчити про обрану систему спрощеного оподаткування – про це згадувалося раніше. Документи розглядаються протягом 24 годин з того моменту, як вони надійшли від майбутнього підприємця. Згодом має бути надане повідомлення про їх фіксацію або про відмову. Результати можуть надаватися особисто, за допомогою електронної пошти, через уповноважену особу або через спеціальний сервіс – Єдиний державний портал адміністративних послуг.

Коли можуть відмовити в реєстрації ФОП?

Причини для відмови в проведенні цієї процедури описані в статті 28 Закону № 755. Вказано, що не дозволяється відкриття СПД в наступних випадках:

  • в разі подачі документів особами, які не мають на це право;
  • в Державному реєстрі відображена інформація про заборону судового характеру на реєстрацію ФОП;
  • обраний підприємцем вид діяльності обмежений статтями закону;
  • особа вже зареєстрована в Єдиному реєстрі, про що свідчить відповідний запис.

Варто відзначити, що при цьому майбутньому бізнесменові надається право оскарження відмови в реєстрації. Зробити це можна через суд або в територіальних органах. Щоб гарантувати успішний результат, необхідно надзвичайно уважно підійти до оформлення статусу ФОП. Правильне оформлення документів при цьому відіграє далеко не останню роль. Заздалегідь підготовлена ​​документація повинна бути оформлена відповідно до встановлених норм. В іншому випадку майбутньому підприємцю можуть відмовити в прийомі всіх документів.

Співпрацюючи з нами, кожен клієнт отримує вичерпну інформацію про всі переваги і недоліки СПД. Крім того, ми допоможемо підібрати найбільш оптимальний особисто для Вас вид підприємницької діяльності. Кваліфікована консультація з приводу різних систем оподаткування дозволить Вам зробити правильний вибір перед візитом до податкової.

Якщо Ви хочете успішного розвитку компанії, то в такому випадку Вам обов’язково потрібно звернутися тільки до справжніх професіоналів. Приходьте або дзвоніть до нас, і Ви неодмінно отримаєте те, що шукали – економію часу, грошей, прийнятні ціни і відмінний рівень обслуговування. З нами реєстрація ФОП в Україні пройде швидко і з мінімальними зусиллями особисто для Вас.