380 44 333 44 13
Наша компанія забезпечує правовий захист кожної фізичної та юридичної особи і надає повний комплекс юридичних послуг в Києві та по всій Україні.

Реєстрація ПП

Наші юристи знають всі деталі процедури та механізм реєстрації приватного підприємства. Скориставшись нашими послугами, Ви отримаєте вичерпну консультацію з усіх аспектів реєстрації і уникнете помилок на початковому етапі діяльності. Ми готові розробити Вам статут, обрати альтернативну систему оподаткування, підібрати унікальну назву, підготувати всі необхідні документи і в найкоротший термін завершити всі заходи щодо реєстрації.

Безкоштовна консультація

Всім добре відомо, що найбільший сплеск підприємницької діяльності стався в так звані буремні 90-ті роки. Щоб вижити, багато людей намагалися організувати... Читати далі

Порядок дій
1

Підібрати унікальну назву компанії.

2

Вибрати вид діяльності (згідно з КВЕД – 2010).

3

Визначити юридичну адресу.

4

Визначити розмір статутного капіталу.

5

Розподілити частки у статутному капіталі (якщо власників декілька).

6

Обрати керівника ПП.

7

Вибрати систему оподаткування.

8

Вибрати банк для відкриття рахунку.

9

Вирішити, чи буде використовуватися в діяльності печатка.

10

Підготувати та подати пакет документів для реєстрації.

11

Отримати Виписку, печатку та Опис.

12

Відкрити рахунок у банку.

13

Отримати електронний ключ цифрового підпису в центрі сертифікації ключів.

Перелік документів
  • Паспорт громадянина України в оригіналі.
  • Ідентифікаційний код..
  • У разі якщо, юридична особа засновник:
    Виписка
    – Статут
    – Печатка
    – Протокол
    – Наказ про призначення директора
  • Нотаріальна Довіреність (якщо власник є фізичною особою).
  • Якщо власник або директор – іноземець, тоді від нього будуть потрібні паспорт, перекладений на українську мову, завірений нотаріально та ІПН (ідентифікаційний код), отриманий в Україні.
  • При відкритті рахунку в банку, директору – іноземцю потрібно мати документ, який свідчить про наявність дозволу на проживання, а також дозвіл на офіційне працевлаштування в Україні.
Ціни
Пакет «БЮДЖЕТ»

Швидка реєстрація ПП в органах державної реєстрації (внесення до Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань) та отримання печатки.

Пакет містить...
  • відкриття ПП
  • всього за 24 години
  • реєстрація компанії в ЄДР
  • присвоєння коду ЄДРПОУ
  • виготовлення печатки
999 грн.
Реєстрація ПП з отриманням реєстраційних та статутних документів
Замовити послугу
Пакет «СТАНДАРТ»

Швидка реєстрація ПП в органах державної реєстрації (внесення до Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань) з отриманням печатки та постановкою на облік платника ПДВ / єдиного податку.

Пакет містить...
  • включено пакет «БЮДЖЕТ»
  • постановка на потрібну систему оподаткування
  • отримання витягу з реєстру в органах Фіскальної служби
2200 грн.
Реєстрація приватного підприємства в ЄДР та податковій
Замовити послугу
Пакет «ЛЮКС»

Реєстрація ПП в ЄДР з отриманням печатки та постановкою на облік платника ПДВ / єдиного податку. Так само пакет включає отримання довідки статистики, електронно-цифрових ключів і договору на відкриття банківського рахунку.

Пакет містить...
  • включено пакет «СТАНДАРТ»
  • отримання довідки Статистики
  • консультація та допомога у відкритті рахунку в банку
  • отримання ключів ЕЦП
3700 грн.
Реєстрація ПП, готового до повноцінного ведення господарської діяльності
Замовити послугу
Контакти

01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, б.25

Форма зворотного зв'язку
Консультації надаються безкоштовно
(⇑)

власну справу, відкриваючи кіоск, палатку на ринку або займаючись кустарним виробництвом. У ті роки фіскальна служба тільки починала свою діяльність, і тому законів, що обмежують розвиток власного бізнесу, було відносно мало. Скільки коштує відкрити ПП, і наскільки це складно сьогодні – таке питання цікавить багатьох сучасних приватних підприємців.

Реєстрація ПП (приватного підприємства): швидко і комфортно

При відкритті ПП в Києві в наші дні, слід врахувати деякі нюанси оформлення документації. Крім того, реєстрація нового підприємства вимагає відвідування деяких державних органів особисто або Ви можете доручити цю справу фахівцю. Останнім часом допускається також подача необхідної документації в електронному вигляді, але даний спосіб може бути затягнутий у часі.

Як відкрити ПП: важливі поради щодо процесу реєстрації

Перш ніж приступити до організаційного процесу, слід чітко для себе визначити, чим саме буде займатись компанія. Справа в тому, що процедура подальшої реєстрації передбачає вибір найменування власної справи, та видів діяльності – КВЕД (державного класифікатора видів економічної діяльності). Фахівці радять обирати один основний і кілька додаткових видів діяльності, щоб точніше визначити те, що буде обрано в якості основної діяльності. Кількість видів діяльності не обмежено законодавством. Але слід знати, що якщо підприємство планує бути на спрощеній системі оподаткування (на єдиному податку), тоді слід переглянути в Податковому кодексі перелік заборонених видів діяльності для того щоб бути платником Єдиного податку.

Щоб зареєструвати ПП в Україні, слід звертатися до державного органу з пакетом документів, необхідним для цього процесу уповноваженою особою, а також поштою – звичайною або електронною, але в такому випадку заявник має нотаріально завірити свій підпис на картці, або ж оформити електронний підпис.

Варто відзначити, що раніше, щоб оформити ПП, заявник мав подати відомості для постановки на облік в податкову інспекцію за місцем реєстрації протягом трьох робочих днів з дня отримання Виписки. На даний момент ці вимоги були скасовані, оскільки у майбутнього бізнесмена є можливість отримати спеціальну виписку з Єдиного Державного реєстру. Вищевказаний документ свідчить про те, що згаданий громадянин був поставлений на облік в органах статистики, ДПІ України, а також в Пенсійному фонді України.

Далі необхідно вирішити проблеми, пов’язані з державною податковою інспекцією. Заявнику потрібно чітко вказати, яку систему оподаткування він для себе обирає, і оформити все документально. Детальну інформацію про відмінності і особливості оподаткування можна дізнатися в Податковому кодексі і на будь-якому інформаційному ресурсі для бухгалтерів. Також необхідно продумати виготовлення печатки потенційної компанії, без якої працювати буде досить проблематично. Після чого можна зайнятися питанням відкриття рахунку в банку.

Які документи необхідно зібрати?

До питання підбору пакету документів потрібно поставитися дуже уважно і скрупульозно. На жаль, досить часто буває так, що навіть найменша помилка в оформленні заяви або нестача одного документа може істотно затягнути в часі саму процедуру реєстрації. Тому, щоб правильно і максимально комфортно оформити приватне підприємство, необхідно:

  1. Спеціальна облікова картка-заява, заповнена від руки друкованими літерами або машинописним текстом.
  2. Протокол зборів власників про створення підприємства.
  3. Статут.
  4. Копія ідентифікаційного коду (ІПН).
  5. Паспорт, що посвідчує особу.
  6. Якщо ж реєстрацію проводить довірена особа, то тоді до відповідного органу подається і підтверджена нотаріусом довіреність на здійснення всіх кроків реєстрації.

Чому потрібно реєструвати своє ПП?

В наші дні бажання відкрити прибуткову компанію також є надійною стратегією, яка передбачає непогане фінансове благополуччя в майбутньому. При цьому такий бізнес бажано організовувати і будувати так, щоб у його представників не виникало конфліктів з державою з приводу його прагнення ділити доходи підприємства. Незалежно від роду діяльності, кожна юридична особа, яка здійснює свою справу, має обкладатися податком, розміри якого встановлені відповідними законами України.

Порушники запропонованих норм, тобто, юридичні особи, що працюють без реєстрації, і ухиляються від сплати податків, можуть бути покарані штрафом від 20 до 120 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Тому питання документальної фіксації приватного підприємства у відповідних органах вельми актуальне для тих, хто хоче працювати і отримувати зарплату чесно.
Якщо ви маєте бажання зареєструвати ПП в Україні, ви можете здійснити цю процедуру самостійно. Однак наша компанія може істотно полегшити процес реєстрації ПП, пропонуючи цілий комплекс послуг в цьому напрямку. Завдяки нашим фахівцям, Ви гарантовано заощадите час, при цьому вартість оформлення документації буде оптимальною для кожного підприємця. Ми дуже добре знаємо, як можна відкрити приватне підприємство без перешкод і затримок. Завдяки нам, Ви можете почати свою діяльність буквально за кілька днів.