380 44 333 44 13
Наша компанія забезпечує правовий захист кожної фізичної та юридичної особи і надає повний комплекс юридичних послуг в Києві та по всій Україні.

Зміни в статуті

Практично кожне підприємство час від часу стикається з необхідністю змінити деякі процеси або складові своєї діяльності. Найчастіше такі дії мають на увазі внесення змін до статуту ТОВ, оскільки врегулювання всіх нюансів роботи на всіх рівнях відбувається з допомогою саме цього документа.

Безкоштовна консультація

У більшості випадків для ведення підприємницької діяльності бізнесмени обирають організаційно-правову форму – товариство з обмеженою відповідальністю. До них відносяться магазини оптового та роздрібного продажу, компанії по наданню різного роду послуг, а також деякі установи. Всі ці організації обов’язково передбачають... Читати далі

Порядок дій
1

Підготовка документів.

2

Організація зустрічі у нотаріуса.

3

Внесення зміни до ЄДРПОУ.

Перелік документів
  • У разі, якщо засновником є юридична особа:
    Виписка
    – Статут
    – Печатка
    – Протокол (рішення)
    – Наказ про призначення директора
Ціни
Зміни в Статуті

По закінченню процедури внесення змін до Статуту Ви отримаєте повний пакет документів, а саме: рішення, нову редакцію Статуту, Виписку та Опис державного реєстратора.

Додатково оплачуються:
  • консультація
  • підготовка всіх необхідних документів
  • подача пакету документів реєстратору
950 грн.
Будь-які зміни в статуті вашої компанії професійно і швидко
Замовити послугу
Контакти

01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, б.25

Форма зворотного зв'язку
Консультації надаються безкоштовно
(⇑)

… певний порядок формування основ функціонування, який повинен бути викладений в головному установчому документі – статуті. Вимоги до його складання досить суворі, оскільки саме від нього залежить, наскільки успішним буде бізнес надалі. Як правило, зі статуту компанії можна отримати відомості про найменування, форму і юридичну адресу самої організації. Також у статуті вказується вид її діяльності, склад засновників, розмір статутного капіталу і принципи розподілу доходів. Крім того, однією з важливих складових цього документа є фіксація порядку внесення змін до самого статуту і порядок реорганізації або розпуску компанії.

Навіщо потрібно і як саме проводити зміни в статуті організації?

Причин, за якими це робиться, може бути дуже багато. Найчастіше перереєстрація статуту ТОВ трапляється при зміні складу засновників компанії або організації. Ще дві поширені обставини – це зміна назви або юридичної адреси і додавання видів діяльності зі списку КВЕД. Також оформлення статуту по-новому може здійснюватися через приведення його старої редакції у відповідність до вимог нового законодавства. Варто відзначити, що це далеко не всі фактори, які спонукають бізнесмена починати процедуру внесення змін до статуту. Кожен конкретний випадок вимагає індивідуального підходу і підвищеної уваги до всіх етапів цього процесу.

Умовно реєстрацію змін до статуту поділяють на два найбільш важливих етапи. Перший полягає в прийнятті рішень про перереєстрацію головного документа компанії, яке приймається на зборах. Другий етап – безпосередньо сам процес фіксації прийнятих змін, який проводиться в спеціалізованому державному органі. Згідно із українським законодавством, потрібно відзначити, що здійсненням цієї операції займається виключно вищий орган управління товариством – загальні збори учасників ТОВ. Зазначений орган має право приймати рішення тільки в тому випадку, якщо на зборах будуть присутні представники, що володіють в загальному понад 50% голосів. Таким чином, для прийняття важливих рішень не потрібна присутність абсолютно всіх учасників, так само як і не потрібно одностайне голосування. Для зміни статуту ТОВ досить буде більшості голосів учасників, які присутні на зборах.

Реєстрації статуту в новій редакції передує подача змін, здійснена двома способами. По-перше, текст змін може надаватися у вигляді окремого додатка. У цьому випадку на титульному аркуші неодмінно подається інформація про те, що даний матеріал є невід’ємною частиною головного документа. Відповідно – на першій сторінці самого статуту також вказується те, що до нього є доповнення, що йдуть окремо. По-друге, статут можна переписати повністю весь. Важливим нюансом при цьому є те, що перший варіант документа повністю втрачає свою силу.

Неправильно оформлені документи або неповний їх набір можуть послужити причиною для відмови у реєстрації. Саме тому дотримання всіх норм сучасного законодавства є обов’язковою умовою для того, щоб процедура реєстрації статуту в новій редакції відбувалася максимально швидко і коректно.

Що входить в список документів, необхідних для реєстрації нової редакції статуту ТОВ?

Як вже було сказано, для того щоб зміни вступили в силу, самих зборів буде недостатньо. Після винесення спільного рішення слід замовити процедуру державної реєстрації. Для цього потрібно зібрати і правильно оформити пакет документів. Згідно з вимогами, вони повинні заповнюватися українською мовою. У разі, якщо до складу учасників ТОВ входить іноземець, то документи для реєстрації можуть подаватися і на іншій мові, але обов’язково з нотаріальним перекладом на українську. Документація, яку подають в державні органи для фіксування внесених змін, повинна бути оформлена належним чином. В її перелік входить:

  • заява на реєстрацію необхідних змін – заповнюється розбірливим почерком, або набирається друкованим текстом (на кожній сторінці цієї заяви обов’язково повинен бути підпис особи, якій довірено проведення процедури реєстрації);
  • оригінальний варіант або нотаріальна копія протоколу проведених зборів учасників ТОВ, де є відомості про рішення про внесення змін;
  • два примірника оновлених документів – у вигляді додатків або статуту в новій редакції;
  • документи, що мають відношення до причини внесення змін – наприклад, заява учасника про вихід з товариства, договір купівлі-продажу або дарування корпоративних прав одного з власників, рішення про виключення зі складу засновників;
  • копію судового рішення – в тому випадку, якщо нововведення пов’язані із зміною мети установи;
  • квитанцію про оплату послуги, при цьому розмір внеску залежить від терміновості проведення процедури реєстрації;
  • довіреність, засвідчену нотаріусом, якщо документи подає уповноважена особа.

Самим заявником повинні обов’язково надаватися документи, що підтверджують його особу – паспорт громадянина України або закордонний паспорт. Другий випадок стосується громадян, які проживають на території нашої країни на законних підставах. Абсолютно всі документи приймаються за описом, при цьому один примірник такого документа обов’язково передається заявнику.

Чому потрібна допомога фахівців

Для державної реєстрації подача документації може відбуватися в три способи: самим підприємцем, поштовим відправленням, або у вигляді електронного документа. Наші фахівці спеціалізуються на юридичних питаннях внесення змін до статуту та їх реєстрацією вже досить довго, і при будь-яких обставинах можуть допомогти в здійсненні цього процесу.

До послуг нашої компанії входить юридична допомога у вигляді кваліфікованих консультацій, а також оперативна підготовка всіх необхідних документів. Ви будете позбавлені від необхідності відвідувати кабінети чиновників – ми самостійно подаємо пакет з документами державному реєстратору і допомагаємо швидко отримати потрібну вам виписку.

Ми завжди гарантуємо високу якість і оптимальну швидкість у проведенні реєстрації змін до статуту. Кожен фахівець нашої компанії вільно володіє всіма нюансами теоретичної і практичної частини даної процедури. Звертаючись до нас, Ви можете завжди бути впевнені в тому, що отримаєте своєчасну допомогу виключно відповідно до норм закону.