Дочірнім підприємством прийнято вважати організацію, де одноосібним засновником є інша компанія. Приводом для відкриття ДП вважається... Читати далі
Перевірити назву компанії в ЄДР.
Обрати вид діяльності (згідно з КВЕД – 2010).
Визначитись з юридичною адресою.
Визначити розмір статутного капіталу.
Обрати керівника ДП.
Вибрати систему оподаткування.
Вибрати банк для відкриття рахунку.
Вирішити, чи буде використовуватися в діяльності печатка.
Підготувати та подати пакет документів для реєстрації.
Відкрити банківський рахунок.
Виготовити печатку.
Отримати електронний ключ цифрового підпису в центрі сертифікації ключів.
- Паспорт Директора в оригіналі.
- Ідентифікаційний код Директора.
- Виписка з ЄДРПОУ материнського підприємства або виписка з торгового реєстру (для підприємства нерезидента).
- Копія документа, де вказується інформація про надання особі повноважень для підписання основних документів для резидента і копія протоколу зборів засновників або власника, в якому є всі дані про майбутнє ДП для нерезидента.
- Якщо директор – іноземець, тоді від нього будуть потрібні паспорт, перекладений на українську мову та завірений нотаріально та ИПН (ідентифікаційний код), отриманий в Україні.
- При відкритті рахунку в банку, директору – іноземцю потрібно мати документ, який свідчить про наявність дозволу на проживання, а також дозвіл на офіційне працевлаштування в Україні.
Швидка реєстрація ДП в органах державної реєстрації (внесення до Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань) та отримання печатки.
Пакет містить...- відкриття ДП
- всього за 24 години
- реєстрація компанії в ЄДР
- присвоєння коду ЄДРПОУ
- виготовлення печатки
…необхідність займатися кількома видами діяльності в рамках однієї компанії. Володіючи статусом самостійної юридичної особи, такі організації все ж відносяться до головного підприємства.
Функціонування ДП передбачає право на укладання договорів і вирішення багатьох важливих питань і проблем. Однак загальне керівництво в даному випадку здійснює її директор і одноосібний виконавчий орган головної компанії. Майновий фонд ДП цілком і в повній мірі створюється за рахунок майна компанії-засновника в тому випадку, якщо до неї відноситься весь контрольний пакет акцій дочірнього підприємства.
Як відкрити дочірнє підприємство?
Перш ніж звернутися до відповідного органу для проведення процедури реєстрації ДП, потрібно добре продумати та розробити його статут, де повинні бути детально прописані всі необхідні умови. Варто зауважити, що дочірні підприємства, як правило, мають мінімум 20% загального капіталу або акцій. Далі слід приділити увагу протоколу зборів фірми, який обов’язково повинен містити підпис засновника – при одноосібному вирішенні створення ДП. Також необхідно оформити документ, де буде вказано юридичну адресу як головної, так і дочірньої компанії.
До надзвичайно важливих умов для відкриття ДП відноситься відсутність боргових зобов’язань перед бюджетом та податківцями з боку головного підприємства. Хоча дочірня компанія і не відповідає за основну компанію, проте, при її реєстрації у підприємства не повинно бути ніяких боргів взагалі.
Після виконання всіх попередніх дій потрібно приступити до процесу реєстрації юридичної особи. Сучасне українське законодавство вимагає, щоб дочірнє підприємство неодмінно мало особистий рахунок в банку, а також свої реквізити та печатку. Завдяки цим атрибутам воно може самостійно вести свою роботу з контрактами та угодами, автономно від головної компанії.
Надалі потрібно буде визначитися з кандидатурами на пост керівника і бухгалтера. При цьому варто приділити пильну увагу процедурі передачі частки статутного фонду. Дана процедура неодмінно документується і підписується засновником, головним бухгалтером та посадовими особами ДП, які пройшли процес затвердження. Після збору всієї необхідної документації її слід подати до установ при Мін’юсті і почекати завершення процесу фіксації і видачі потрібного документа. З моменту його видачі компанія, що представляє дочірнє підприємство, може здійснювати свої функції на законних підставах.
Реєстрація ДП: перелік необхідних документів
Дочірнє підприємство проходить процедуру реєстрації відповідно до встановленого законом порядку. При цьому при його створенні назву дочірньої фірми буде вказувати на нерозривний зв’язок з так званим материнським підприємством. Варто відзначити, що якщо ця назва вже має позитивний імідж, то така дія, безсумнівно, принесе користь подальшому розвитку компанії. Бажання проводити діяльність дочірньої компанії без вказівки приналежності до основної організації може мати негативні наслідки.
Щоб зафіксувати ДП згідно із законом, потрібно надати наступну документацію:
Для юридичної особи-резидента | Для юридичної особи-нерезидента |
---|---|
|
|
Окремо варто зауважити, що на момент реєстрації дочірнього підприємства його директором може бути тільки громадянин України. Якщо засновнику потрібно, щоб його компанією керував іноземець, то він повинен подбати про надання останньому дозволу на працевлаштування в нашій країні. Окрім цього, потрібно пам’ятати, що вся документація обов’язково надається державною мовою України, всі копії повинні бути неодмінно завірені у нотаріуса.
Порядок процедури реєстрації ДП
Зазвичай процес фіксування дочірнього підприємства в держорганах передбачає проходження наступних етапів:
- Перевірка назви компанії в ЄДР.
- Надання або придбання юридичної адреси.
- Підготовка повного пакету документів, передбачених самою процедурою.
- Проходження процесу запевнення потрібних копій у нотаріуса зі списку потрібної документації.
- Внесення оплати у вигляді держмита.
- Безпосередня реєстрація у відділенні держреєстрації.
- Отримання Виписки з ЄДРПОУ.
- Виготовлення печатки та штампів для дочірньої компанії.
Як випливає з вищевикладеного, алгоритм створення дочірнього підприємства відрізняється істотними труднощами. Процес реєстрації ДП забере у Вас набагато менше часу, якщо Ви виберете співпрацю з нами.
Наша компанія гарантує своєчасну допомогу у вигляді консультацій, оперативного процесу збору потрібних документів, а також швидкої реєстрації Вашої компанії з подальшою видачею виписки з реєстру.
Звертайтеся до нас вже сьогодні, і наші фахівці нададуть вичерпну інформацію по всіх цікавлячих питаннях.