380 44 333 44 13
Наша компанія забезпечує правовий захист кожної фізичної та юридичної особи і надає повний комплекс юридичних послуг в Києві та по всій Україні.

Реєстрація змін

Сам процес фіксації внесених змін на державному рівні не є особливо складним, але при цьому вимагає багато часу і уваги від самого замовника. Найчастіше проводити таку процедуру доцільно комплексно, так як в цьому випадку значно заощаджується час і гроші. Дозволити собі це зможуть лише ті, хто звертається за допомогою до професіоналів.

Безкоштовна консультація

Ведення діяльності будь-якої компанії або підприємства, а також і суб’єктів підприємницької діяльності передбачає можливість... Читати далі

Порядок дій
1

Підготовка документів.

2

Відвідування нотаріуса.

3

Внесення змін до ЄДРПОУ.

Перелік документів
  • У разі якщо є юридична особа засновник від нього потрібні:
    Виписка
    – Статут
    – Печатка
    – Протокол, наказ про призначення директора
Ціни
Приведення Статуту у відповідність

6 лютого 2018 року Верховна Рада України прийняла Закон «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» який набрав чинності 17 червня 2018 року. Зазначений Закон точно визначає правовий статус ТОВ і ТДВ, систему діяльності, утворення та закриття, а також права і обов’язки членів, що входять в організацію.

Детальніше
  • консультація
  • підготовка всіх необхідних документів
  • подача пакету документів реєстратору
Замовити послугу
Зміна складу учасників

При виході старого або прийнятті нового учасника вимагає внесення оновленої інформації в статутні документи, що оформляються юридичною особою. Обов’язковим етапом є внесення всіх відомостей про це до єдиного реєстру України.

Детальніше
  • безкоштовна консультація
  • підготовка документів
  • організація зустрічі у нотаріуса
  • реєстрація в ЄДР
  • отримання Опису
Замовити послугу
Зміна розміру статутного капіталу

Від коректності здійснення даної процедури залежить репутація будь-якої організації. Збільшувати або зменшувати капітал компанії можна і потрібно в залежності від господарських потреб, але при цьому необхідно пам’ятати про правила і фактори, які впливають на успішність таких дій.

Детальніше
  • безкоштовна консультація
  • підготовка документів
  • організація зустрічі у нотаріуса
  • реєстрація в держ. реєстрі
  • отримання Опису
Замовити послугу
Зміна юридичної адреси

Ми зможемо швидко підібрати юридичну адресу, що повністю відповідає всім вимогам бізнесмена. Все, що потрібно від нашого клієнта – формування своїх побажань і надання деякої необхідної для реєстрації інформації.

Детальніше
  • безкоштовна консультація
  • підготовка документів
  • організація зустрічі у нотаріуса
  • реєстрація в держ. реєстрі
  • отримання Опису та Виписки
Замовити послугу
Зміна найменування

Звертаючись в нашу компанію за допомогою, Ви отримаєте зміну найменування організації в найкоротші терміни. Всі етапи проходження цієї процедури будуть проведені професійно і максимально швидко.

Детальніше
  • безкоштовна консультація
  • підготовка документів
  • організація зустрічі у нотаріуса
  • реєстрація в держ. реєстрі
  • отримання Опису, Печатки та Виписки
Замовити послугу
Зміна КВЕД

Ми гарантуємо не тільки оперативні консультації, а й реєстрацію змін в Єдиному державному реєстрі, оповіщення про проведену процедуру зміни КВЕД податкової інспекції, органів статистики, пенсійного фонду, фондів соціального страхування.

Детальніше
  • безкоштовна консультація
  • підготовка документів
  • організація зустрічі у нотаріуса
  • реєстрація в держ. реєстрі
  • отримання Опису, Печатки та Виписки
Замовити послугу
Зміна керівника

Проведемо зміну керівника вашої компанії максимально безболісно і швидко. На ваше прохання досвідчені професіонали, які добре знають всі тонкощі і нюанси цього процесу, нададуть своєчасні рекомендації та кваліфіковану допомогу кожному клієнту.

Детальніше
  • безкоштовна консультація
  • підготовка документів
  • організація зустрічі у нотаріуса
  • реєстрація в держ. реєстрі
  • отримання Опису, Печатки та Виписки
Замовити послугу
Зміни в статуті

Наші фахівці спеціалізуються на юридичних питаннях внесення змін до статуту та їх реєстрації вже досить довго, і при будь-яких обставинах можуть допомогти в здійсненні їх реєстрації.

Детальніше
  • безкоштовна консультація
  • підготовка документів
  • організація зустрічі у нотаріуса
  • реєстрація в держ. реєстрі
  • отримання Виписки та Опису
Замовити послугу
Контакти

01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, б.25

Форма зворотного зв'язку
Консультації надаються безкоштовно
Про послугу
(⇑)

… здійснення деяких змін в процесі безперервного функціонування. Така зміна може стосуватися не тільки установчих документів, а й відомостей про юридичних та фізичних осіб-підприємців. Українське законодавство вимагає обов’язкової реєстрації на державному рівні, щоб подальша робота підприємства відбувалася в правовому полі. Для того щоб установчі документи повністю відповідали всім нормам сучасного законодавства, потрібне проведення такої процедури, як перереєстрація фірми. Це досить складна процедура, яка неодмінно вимагає як хороших знань законодавства, так і практичних навичок.

Перереєстрація ТОВ: ключові особливості

Фіксувати зміни необхідно в тих випадках, коли в компанії планується реорганізація або її представникам потрібно змінити деяку частину документів. Якщо справа стосується статутних документів, то реєстрація змін ТОВ відбувається при зміні юридичної адреси підприємства, найменування фірми, коли змінюється розмір статутного капіталу, виконавчий орган та інша інформація, яка є в статуті. Окрім цього, в цей перелік входить також необхідність зміни в складі засновників або в тексті основного документа компанії – статуту.

Перереєстрація фірми необхідна при зміні директора компанії або коли змінюються його паспортні дані. Зміни вихідних даних підприємства – номера телефону, e-mail та іншого також є вагомою причиною для того, щоб звернутися до реєструючих органів. Потреба в зміні основних видів діяльності згідно з КВЕД теж входить в список, що стосується перереєстрації суб’єктами підприємницької діяльності.

Окремо варто було б відзначити деякі правила оформлення наданих замовником документів. Всі вони повинні бути заповнені державною мовою України. Записи в облікову картку вносяться машинописними або друкованими літерами від руки. Всі документи, що направляються держреєстратору через пошту, неодмінно повинні бути завірені нотаріусом. Те ж стосується і підпису особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи. Його підпис також повинен бути нотаріально завірений.

Перереєстрація підприємства: що для цього потрібно?

Приступаючи до етапів перереєстрації, необхідно обов’язково визначити, що саме потрібно змінити в процесах діяльності компанії. Для проведення процесу фіксування проведених змін в компанії слід зібрати пакет визначених законом документів. Оскільки ця процедура відрізняється своїми особливостями, то вся документація може відрізнятися в залежності від виду змін. У більшості підприємств при перереєстрації виникають труднощі вже на перших етапах. Вся справа в тому, що при різних видах змін необхідні різні пакети документів, існують різні вимоги і процедури реєстрації. Проте, існує перелік документів, обов’язкових для подачі, який може доповнюватися в кожному окремому випадку.

До обов’язкової документації відноситься:

  • Реєстраційна картка

    Одночасно виконує роль заяви від підприємства на перереєстрацію компанії. Якщо документ пересилається поштою, то він повинен підтверджуватися нотаріально завіреним підписом.

  • Рішення установчої ради про проведені зміни

    Воно подається у вигляді ксерокопії, яка повинна бути посвідчена нотаріусом.

  • Установчі документи (якщо змінилася інформація вказана в статуті)

    До таких можна віднести статут організації або прийняті зміни до нього, подані окремим списком.

  • Документ, який свідчить про повну сплату за надану послугу

    Квитанція або повідомлення про сплату за процедуру перереєстрації ТОВ, видана в банку, або ж отримана в банківському терміналі, є підтвердженням в даному випадку.

Перереєстрація підприємств – скористайтеся нашими послугами

У нас є штат відмінних фахівців, які володіють великим досвідом у вирішенні таких питань. Звертаючись до нас за допомогою, кожен клієнт може розраховувати на кваліфіковані консультації з приводу внесення змін ТОВ. При цьому підприємцю не потрібно витрачати час на вивчення законодавства, підготовку документів, відвідування всіх інстанцій та інше. Ми допомагаємо скласти і в належному вигляді підготувати всі необхідні документи, які будуть потрібні державним органам. Реєстрація змін з нашою допомогою буде здійснена набагато швидше, так як ми повністю беремо на себе проведення самої процедури у всіх інстанціях, фондах і фінансових установах. Фахівці нашої компанії допоможуть з отриманням нових документів і забезпечать їх передачу безпосередньо замовнику в максимально стислі терміни.