380 44 333 44 13
Наша компанія забезпечує правовий захист кожної фізичної та юридичної особи і надає повний комплекс юридичних послуг в Києві та по всій Україні.

Ліквідація ФОП

Процес офіційного закриття ФОП, на перший погляд, абсолютно не передбачає будь-яких особливих складнощів для самого суб’єкта підприємницької діяльності. Але на практиці все зовсім інакше.
Саме тому знання всіх нюансів є важливими чинником для тих, хто вирішив закрити СПД.

Безкоштовна консультація

В процесі функціонування великої кількості осіб підприємницької діяльності в якийсь певний період життя піднімається питання про необхідність припинення роботи. Причини при цьому можуть бути... Читати далі

Порядок дій
1

Підготовка документів.

2

Супровід зустрічі у нотаріуса (довіреність).

3

Внесення запису про припинення діяльності в ЄДРПОУ.

4

Закриття рахунку в банку.

5

Проведення позапланової перевірки органами фіскальної служби.

6

Отримання довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів.

7

Отримання довідки про відсутність заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ).

8

Виключення з ЄДРПОУ.

Перелік документів
Ціни
Ліквідація ФОП

По закінченню процедури ліквідації ФОП ви отримаєте документи, які свідчать про відсутність фінансової заборгованості, Опис держ. реєстратора, а також реєстрацію припинення діяльності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Додатково оплачуються...
  • підготуємо документи
  • організуємо зустріч до нотаріуса
  • виключимо з ЄДРПОУ
від 3500 грн.
Проведемо ліквідацію «під ключ» або допоможемо з незавершеною ліквідацією
Замовити послугу
Контакти

01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, б.25

Форма зворотного зв'язку
Консультації надаються безкоштовно
(⇑)

…різноманітними. Можливо, людина вирішила назавжди припинити займатися своєю справою. Або ж виникає необхідність переформатування свого бізнесу, а для цього потрібні додаткові кошти і зміна статусу. Крім того, важливу роль при цьому відіграє і внутрішньополітичне життя країни.

Кардинальні зміни українського законодавства в сфері оподаткування, проведені на початку 2017 року, передбачають деякі новації, що стосуються єдиного внеску для фізичних осіб-підприємців. Верховна Рада і Президент ухвалили закон, який зобов’язує цю категорію підприємців щомісяця вносити соціальний внесок навіть при відсутності прибутку. Іншими словами, з січня цього року ті компанії, які на даний момент не можуть здійснювати свою діяльність, все одно будуть зобов’язані викладати зі свого бюджету приблизно 700 гривень на місяць. На жаль, така сума часто буває просто непідйомною для дрібних підприємців, особливо в умовах нинішньої кризи. І поки юридичні компанії тільки підраховують ймовірні витрати і ризики українських бізнесменів, для останніх ліквідація ФОП стала одним з найбільш прийнятних методів вирішення проблеми. Тільки за три тижні відразу ж після підписання Президентом цього закону було оперативно закрито більш ніж 158 тисяч таких підприємств.

Швидко і масово ліквідувати свої компанії бізнесменів змушує вимога сплачувати цей податок щоквартально. В особливо несприятливій ситуації опинилися власники бізнесу, який простоює тимчасово. Позбавлені в силу різних причин можливостей отримувати прибуток, вони, тим не менш, повинні думати про те, де взяти гроші на сплату податку.

Етапи проходження ліквідації ФОП

Загалом, саму процедуру ліквідації ФОП символічно поділяють на три стадії. Попередньо слід скласти і подати спеціальну заяву про рішення ліквідації організації в спеціалізовану реєстраційну службу. Воно обов’язково має подаватися в тій місцевості, де раніше було відкрито ФОП. Безсумнівно, також потрібно надати паспорт громадянина України. У разі планування поруки даної справи довіреній особі, вона повинна пред’явити і документ, що підтверджує це – довіреність, посвідчену нотаріусом. За умови, якщо ваша ФОП була поставлена на облік досить давно, у Вас, можливо, запитають свідоцтво про її реєстрацію (Виписку). Такий документ також бажано взяти з собою при першому відвідуванні державного реєстратора.

По суті, через день вже можна було б сподіватися на отримання повідомлення, в якому йшлося, що Ви більше не перебуваєте в списку підприємців. Але, тим не менше, номінально ви ще повинні сплачувати податки, і тому повинні відвідати податкову. Для того щоб підприємця зняли з обліку, йому слід заздалегідь зібрати пакет документів.

Потрібно скласти і подати до податкової ліквідаційні звіти, заяву про анулювання статусу платника єдиного податку або ПДВ. Сплатити всі податки та збори до дати припинення діяльності.

Також податківці вимагають і надання документів, що стосуються проведення банківських операцій – сповіщення про закриття рахунків і різного роду виписки. Вони можуть подаватися окремо від перерахованих раніше документів, по ходу проходження перевірки позапланового характеру. Окрім цього, підприємець повинен зібрати першорядні документи, що стосуються ведення господарської діяльності – супровідні накладні, акти, контракти, угоди тощо.

Третім етапом можна вважати позапланову перевірку (аудит), яку призначають працівники податкової після офіційного прийняття всіх наданих документів. При цьому потрібно зазначити, що призначення перевірки можна чекати досить довго. І це не завжди добре, так як в таких випадках час знаходиться зовсім не на боці бізнесмена. В такому разі фахівці рекомендують надсилати письмове прохання про перевірку начальнику відповідного контролюючого органу та подати заявку в канцелярію.

Надзвичайно важливим аспектом, що стосується процедури формування повного пакету документів для ліквідації ФОП, є ретельна перевірка кожного документа та бухгалтерської звітності. Тільки при повністю успішному результаті, податківці не будуть пред’являти ніяких претензій до бізнесмена, а всі довідки, необхідні для державного реєстратора, видаються вчасно та оперативно. Але якщо у нього є неподані звіти, не виплачені податки або неправильно заповнена або взагалі без записів книга обліку, а також відсутня первинна документація, то підприємцю, швидше за все, не вдасться уникнути штрафів.

Отримання довідки про відсутність боргів в Пенсійному Фонді здійснюється також в податковій за місцем обліку підприємця. Однак такими повноваженнями податківці наділені тільки з 2011 року. Тому ті СПД, які звітували перед ПФ за час до 01.01.2011 року, проходять перевірку і подають звіти за періоди до 2011 р в управлінні Пенсійного фонду України за місцем свого обліку.

Окремо слід зазначити, що заповнення спеціальної форми-заяви для реєстратора відбувається виключно на державній мові – українській, друкованими літерами. Після цього, не пізніше, ніж через день, реєстратор зобов’язаний видати представнику СПД підготовлене і правильно оформлене повідомлення. У ньому вказується про реєстрацію ліквідації ФОП, що означає офіційне припинення її діяльності з моменту отримання даного документа. Він буде єдиним підтвердженням припинення підприємницької діяльності. При цьому потрібно знати, що після зняття ФОП з обліку в адміністрації і податковій службі, вона більше не вважається фізичною особою-підприємцем, тому в подальшому подавати звіти в податкову службу не зобов’язана. Зауважимо, що після передачі такого повідомлення державним реєстратором, бізнесменові припиняється нарахування нових податків і зборів. Якщо ж і виникне необхідність такої оплати – то це буде виключно заборгованість і все нараховане раніше.

Якщо потрібна допомога фахівців

Питання, скільки коштує закрити ФОП, цікавить тих, кому потрібно якомога швидше здійснити таку процедуру. Наша компанія здійснює професійні дії в цьому напрямку, допомагаючи провести закриття СПД в Києві в найкоротші терміни. При цьому відзначимо, що вартість наших послуг безпосередньо залежить від безлічі факторів, в число яких входять, в першу чергу, регіон підприємства, кількість зайнятих на ньому працівників, ведення бухгалтерії та інше. Особливістю нашої роботи є те, що ми постійно тримаємо своїх клієнтів в курсі проходження всіх етапів.

За весь час нашої діяльності ми досить успішно реалізували кілька сотень вдалих проектів. При цьому співробітники компанії завжди дотримуються виключно законних шляхів вирішення всіх питань – від першого до останнього етапу процедури. Більше того, співпрацюючи з нами, ви завжди можете розраховувати на:

  • повну конфіденційність наданої клієнтом інформації;
  • безкоштовну консультацію на всіх етапах процесу;
  • велику кількість варіантів можливих дій в різних ситуаціях.

Ліквідація ФОП по інтернету

Фактично, при швидко зібраній і правильно оформленій документації, процес закриття суб’єкта підприємницької діяльності займає не більше одного дня. При цьому зазначимо, що ще до недавніх часів вона тривала близько трьох місяців. Такий термін був зумовлений потребою отримувати різноманітні довідки, повідомлення та інше власними силами, і не раніше, ніж через два місяці після публікації оголошення. Помітною відмінністю зі старими формами роботи є також і те, що суб’єкту підприємницької діяльності не потрібно особисто відвідувати інспектора і вимагати довідки. В даному випадку потрібно тільки вчасно відповідати на вимоги про подачу документації та інших доповнень.

Єдине, що не змінилось в даному напрямку – це перевірки від податкової служби і Пенсійного фонду. Однак для того, щоб значно полегшити процес ліквідації ФОП, останнім часом була зроблена спроба здійснення цієї дії в електронному форматі. Закрити приватне підприємство можна, зайшовши на відповідний сайт в мережі, слідуючи встановленому там порядку. Знайшовши на сторінці вкладку під назвою «Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням», людина цілком може обійтися без відвідування державного реєстратора. Щоправда, для проведення такої процедури обов’язково вимагається електронний підпис власника ФОП і електронна реєстрація на порталі. Тільки заповнивши спеціальну форму, підприємець зможе скористатися послугами сайту.

В ідеалі, після проходження всіх передбачених процедур, реєстратор закриває підприємство, про що повідомляє користувача, або ж повідомляє про неточності при внесенні інформації. Надалі підприємець може подати запит повторно, попередньо виправивши зазначені недоліки. На превеликий жаль, така електронна послуга працює зараз тільки як пілотний проект на території Дніпропетровської області. Як обіцяють, можливо, незабаром така послуга стане доступною і в інших регіонах України, а дії для проведення ліквідації приватних підприємств будуть максимально комфортними.

На жаль, досить часто стається так, що ФОП, має намір власними силами провести закриття бізнесу, але при цьому отримує відмову в зв’язку з наявністю на руках недіючих бланків-заяв для припинення діяльності або через неправильно підібрані документи. Ми завжди готові почати і «продовжити» вже розпочату процедуру закриття приватного підприємства. Втім, як свідчить наша практика, набагато краще, коли експерти ведуть подібні справи з початкової стадії. Тому, якщо Ви остаточно вирішили закрити свою діяльність офіційно, і вам потрібно зробити це дуже швидко – телефонуйте до нас за телефоном, вказаним на сайті, пишіть або приходьте для особистої консультації.