380 44 333 44 13
Наша компанія забезпечує правовий захист кожної фізичної та юридичної особи і надає повний комплекс юридичних послуг в Києві та по всій Україні.

Зміна керівника

Функціонування будь-якого підприємства має на увазі необхідність заміни рядових співробітників і керівного складу. При цьому варто розуміти, що зміна директора ТОВ дещо відрізняється за рівнем складності від зміни звичайного працівника.

Безкоштовна консультація

Сама процедура вважається досить простою, проте вона вимагає ретельної розробки плану дій. Існує досить поширена думка, що... Читати далі

Порядок дій
1

Підготовка документів.

2

Організація зустрічі у нотаріуса.

3

Внесення зміни до ЄДРПОУ.

Перелік документів
  • У разі, якщо засновником є юридична особа:
    Виписка
    – Статут
    – Печатка
    – Протокол (рішення), наказ про призначення директора
Ціни
Зміна керівника

По закінченню процедури зміни керівника Ви отримаєте повний пакет документів, а саме: Рішення, Наказ про призначення керівника, Наказ про звільнення керівника, Опис державного реєстратора та Виписку.

Додатково оплачуються:
  • підготуємо документи
  • організуємо зустріч у нотаріуса
  • внесемо зміни до ЄДРПОУ
950 грн.
Швидка і грамотна зміна керівника компанії без негативних наслідків
Замовити послугу
Контакти

01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, б.25

Форма зворотного зв'язку
Консультації надаються безкоштовно
Про послугу
(⇑)

… такого роду дії можуть заподіяти компанії не менших збитків, ніж різні форс-мажорні обставини. У деяких випадках зміна директора не може оптимізувати загальний стан компанії, а іноді призводить навіть до його погіршення. Тому, перш ніж розпочати дану процедуру, слід виважено оцінити всі за і проти, щоб обміркувати всі можливі наслідки для бізнесу.

Зміна директора: особливості процесу і варіанти необхідності

Підстав для зміни представника керівництва може бути досить багато. До найбільш поширених відносять бажання самого директора змінити місце роботи або незадоволення засновників з приводу функціонування підприємства. В даному випадку вагомою підставою стає розбіжність позицій директора та засновників. Також нерідкі випадки, коли зміна директора ТОВ відбувається через необхідність проведення ротації керівних посад. Іншими словами – керівника змінюють тоді, коли вважається, що він занадто довго перебуває на одному місці.

При проходженні процедури зміни керівника, слід чітко дотримуватися встановленого порядку і приділяти пильну увагу коректному оформленню пакету документів. Для самого процесу потрібний комплект документів, при цьому відсутність хоча б одного з них або допущена помилка в записах можуть призвести до відмови реєстратора в прийомі документів.

Для проведення процедури зміни директора в Києві і в інших містах України необхідно попередньо звернутися з правильно оформленим пакетом документів до реєстратора. Там будуть зафіксовані всі надані дані, після чого реєстратор видає опис і виписку про здійснення процесу оформлення.

Зміна директора ТОВ: порядок дій

Бізнесмену, який зважився на такий крок, слід знати, що процедура зміни директора насправді має деякі нюанси. Вона не обмежується оформленням протоколу загальних зборів учасників, видачею відповідного наказу та наданням трудової книжки звільненій людині з виплатою зарплати. Згідно зі статутом, директор організації має право підписувати різні види звітності, платіжні доручення та інші фінансові документи, що стосуються оборотного капіталу підприємства. Крім того, він може здійснювати будь-які інші дії, що не суперечать законам України, до переліку яких входить укладання угод і договорів.Саме тому зміна керівного складу будь-якої компанії обов’язково повинна бути зафіксована в державному реєстрі.

Порядок зміни директора підприємства полягає в наступному:

  • Збори учасників і складання протоколу.

    У цьому документі вказується причина зміни керівника, дані особи, яка претендує на його посаду, а також позначається уповноважена особа, яка в майбутньому стане здійснювати всі реєстраційні дії. Протокол підлягає нотаріальному посвідченню.

  • Подача документів державному реєстратору

    В даному випадку потрібно надати:

    • заяву про необхідність зміни відомостей в держреєстрі;
    • сам протокол;
    • довіреність на проведення всіх необхідних дій, якщо процес буде проводити довірена особа;
    • квитанцію про сплату адміністративного збору.
  • Подача відомостей про зміну керівника в фіскальну службу

    Оскільки велика частина підприємств передбачає безпосередню участь директора в бухгалтерському та податковому обліку, то при його заміні обов’язково потрібно повідомити про це в фіскальні органи.

  • Отримання документації після процедури

    Після завершення оформлення всієї необхідної документації підприємство отримує нову виписку з державного реєстру, наказ про призначення нового директора і оновлену довідку статистики.

  • Заміна карток в банку

    На нових картках повинен бути зразок підпису нового директора, затверджений нотаріально, що свідчить про законність проведеної операції по зміні директора.

Зміна директора: як це краще зробити

Як вже було сказано раніше, існує точна і послідовна операція зі зміни директора на підприємстві. Будь-яке її порушення, або недоліки в оформленні документів можуть служити приводом для ймовірних судових розглядів в подальшому. Причому ініціатором таких позовів може стати як одна, так і інша сторона. Саме тому в даному питанні найголовніше – недопущення помилок, а також оперативність проведення процедури.

Наша компанія пропонує послуги фахівців, спрямовані на те, щоб зміна керівника вашої фірми пройшла максимально безболісно і швидко. На ваше прохання досвідчені професіонали, які добре знають всі тонкощі і нюанси цього процесу, нададуть своєчасні рекомендації та кваліфіковану допомогу кожному клієнту. Ми допоможемо правильно підготувати документацію, оформимо необхідні документи, допоможемо зібрати всі необхідні довідки та квитанції. Якщо виникне така необхідність – наші фахівці допоможуть у посвідченні банківських карт у нотаріуса.

Звертаючись до нас, Ви гарантовано проведете зміну директора юридичної особи швидко та якісно. Буквально через кілька днів Ви обов’язково отримаєте на руки всі оформлені документи, практично не витрачаючи на це ніяких сил і заощаджуючи час. Але найголовніше – наші клієнти позбавлені відвідування державних служб. Зміна директора з нашою допомогою стає швидкою і простою справою, яка не завдасть клопоту засновникам компанії. Звертайтеся до нас, і Ви неодмінно переконаєтеся в цьому особисто.